Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Nowoczesna ładowarka optymalizująca proces ładowania baterii. Dzięki inteligentnym funkcjom rozpoznaje stopień naładowania oraz dostosowuje napięcie. Dzięki trybowi „podtrzymywania” przedłuża żywotność baterii podczas np. okresu zimowego.
Najnowocześniejsza automatyczna ładowarka umożliwia zautomatyzowane doładowanie akumulatorów kwasowych, żelowych, AGM o napięciu znamionowych 2, 6 lub 12V. Po całkowitym naładowaniu akumulatora następuje samoczynne zmniejszenie natężenia prądu, aby uniknąć przeładowania. Dzięki automatycznej regulacji napięcia i prądu ładowania, podłączony akumulator zostanie całkowicie naładowany bez ryzyka przeładowania lub nadmiernego gazowania.
Jeśli rozważy się konstrukcję świecy, to w minionych 50 latach nie nastąpiły żadne poważne zmiany. Świeca zapłonowa zawiera, tak jak dawniej, rdzeń metalowy umieszczony w izolatorze ceramicznym. Jest on ponownie otoczony przez płaszcz metalowy, w którym znajduje się gwint wkręcany do głowicy silnika i powyżej znajduje się z reguły obszar sześciokątny na końcówkę świecy i klucz do wkręcenia i wykręcenia świecy.
Jeśli rozważy się konstrukcję świecy, to w minionych 50 latach nie nastąpiły żadne poważne zmiany. Świeca zapłonowa zawiera, tak jak dawniej, rdzeń metalowy umieszczony w izolatorze ceramicznym. Jest on ponownie otoczony przez płaszcz metalowy, w którym znajduje się gwint wkręcany do głowicy silnika i powyżej znajduje się z reguły obszar sześciokątny na końcówkę świecy i klucz do wkręcenia i wykręcenia świecy.
Jeśli rozważy się konstrukcję świecy, to w minionych 50 latach nie nastąpiły żadne poważne zmiany. Świeca zapłonowa zawiera, tak jak dawniej, rdzeń metalowy umieszczony w izolatorze ceramicznym. Jest on ponownie otoczony przez płaszcz metalowy, w którym znajduje się gwint wkręcany do głowicy silnika i powyżej znajduje się z reguły obszar sześciokątny na końcówkę świecy i klucz do wkręcenia i wykręcenia świecy.
Jeśli rozważy się konstrukcję świecy, to w minionych 50 latach nie nastąpiły żadne poważne zmiany. Świeca zapłonowa zawiera, tak jak dawniej, rdzeń metalowy umieszczony w izolatorze ceramicznym. Jest on ponownie otoczony przez płaszcz metalowy, w którym znajduje się gwint wkręcany do głowicy silnika i powyżej znajduje się z reguły obszar sześciokątny na końcówkę świecy i klucz do wkręcenia i wykręcenia świecy.
Darmowa dostawa
Duże zakupy? Zamówienia na kwotę powyżej 500 zł wysyłamy
za darmo!
U nas najtaniej!
Znaleźli Państwo produkt z naszej oferty taniej w innym sklepie lub serwisie aukcyjnym? Prosimy o przesłanie linku na adres mailowy Biura Obsługi Klienta - postaramy się przedstawić konkurencyjną ofertę.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.