Producenci

Gwarancja

Wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty objęte są gwarancją producenta. Podstawą do gwarancji jest dowód zakupu (faktura lub paragon).

Zgłoszenia gwarancyjne proszę kierować na adres e-mail: bok [at] motocyklowo.pl

 

  1. Na każdy produkt zakupiony w naszym sklepie, udzielana jest gwarancja sprzedawcy. Podstawą do gwarancji jest dowód zakupu, paragon lub faktura.
  2. Gwarancją objęte są tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Ze względu na naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych, nie są one objęte gwarancją. Dotyczy to również uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, takich jak: urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, niewłaściwa instalacja lub obsługa, Gwarancja nie ma też zastosowania w przypadku dokonania przez Klienta nieautoryzowanych napraw wiążących się z zerwaniem plomby gwarancyjnej lub transportowanie towaru do serwisu w sposób umożliwiający jego uszkodzenie.
  3. Jeżeli w okresie gwarancji pojawią się wady produktu, zostaną one usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od dnia rozpatrzenia przez Direct Parts sp. z o.o. zasadności gwarancji. Jeżeli jednak naprawa będzie wymagała sprowadzenia części zamiennych, bądź wysłania wadliwego podzespołu do specjalistycznych serwisów, termin ten może być wydłużony do 28 dni roboczych. Na okres trwania naprawy firma Direct Parts sp. z o.o. nie zapewnia sprzętu zastępczego. W przypadku, gdy niemożliwa okaże się naprawa sprzętu, ani jego wymiana na nowy, Direct Parts sp. z o.o. zwróci Klientowi kwotę równą cenie zakupu zwracanego sprzętu, klientowi który zażądał wystawienia faktury VAT, wystawi fakturę korygującą i wyśle na podany adres poczty elektronicznej. Klient po otrzymaniu faktury korygującej jest zobowiązany do podpisania kopii i odesłania jej na adres Direct Parts sp. z o.o. 31-752 Kraków, ul. Makuszyńskiego 15. Kwota zakupu zostanie przekazana na rachunek bankowy Kupującego w terminie do 14 dni od daty odstąpienia przez Kupującego od umowy.
  4. Reklamacje dotyczące braków w przesyłce lub uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko pod warunkiem przesłania spisanego wraz z przedstawicielem przewoźnika protokołu szkody.
  5. Wysyłany do serwisu sprzęt musi być kompletny, należycie zabezpieczony tak aby nie uległ uszkodzeniu w transporcie oraz zawierać oryginał dokumentu zakupu w przypadku paragonu lub kserokopię faktury oraz opis usterki wraz z danymi kontaktowymi i numerem telefonu.

Darmowa dostawa

Duże zakupy?
Zamówienia na kwotę powyżej 500 zł wysyłamy 

za darmo!

U nas najtaniej!

Znaleźli Państwo produkt z naszej oferty taniej w innym sklepie lub serwisie aukcyjnym? Prosimy o przesłanie linku na  adres mailowy Biura Obsługi Klienta - postaramy się przedstawić konkurencyjną ofertę.

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu

© 2006-2019 MOTOCYKLOWO.PL

{nocache:6fb096fbaac01af8ea8cd45b647fa1b0#0}
Sklep internetowy Shoper.pl