Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
NGK Światowa ekspansja koncernu rozpoczęła się wcześnie: Już w r. 1959 wraz z powstaniem pierwszej fabryki świec zapłonowych w Brazylii nastąpiło pierwsze zakotwiczenie zamorskie, w 1966 r. nastąpił skok do USA. W 1973 doszła Malezja, Tajlandia w 1974, Indonezja w 1977, Australia w 1980, Kanada w 1982.
Krok do Europy W roku 1975 firma NGK wkroczyła do Europy i założyła pierwszą europejską filię w Anglii. Następnie powstały biura w najważniejszych państwach europejskich: w 1979 r. powołano do życia NGK Spark Plug Deutschland GmbH w Ratingen. Dziesięć lat później niemiecka spółka-córka pod nazwą NGK Spark Plug Europe GmbH przejęła odpowiedzialność za działalność NGK w Europie.
Teraźniejszość Dzisiaj firma NGK jest największym na świecie oferentem świec zapłonowych i sond lambda. Rocznie pod tą marką produkowanych jest ponad 500 milionów świec zapłonowych. NGK jest także wiodącym producentem wyposażenia oryginalnego do nowych samochodów seryjnych, a ze swoimi świecami żarowymi odgrywa także ważną rolę w segmencie silników wysokoprężnych. Wiedza fachowa reprezentowana przez NGK/NTK w dziedzinie ceramiki technicznej jest do dzisiaj kluczowym elementem sukcesu firmy. Ten materiał o wysokiej technologii znajduje się prawie w każdym produkcie grupy NGK: potrzebny jest do izolatorów świec zapłonowych, do świec żarowych oraz sond lambda. Ponadto znajduje zastosowanie w komputerach, telefonach komórkowych, narzędziach przemysłowych lub protezach. Materiał ten ma jedną zasadniczą zaletę: tam, gdzie wymagana jest wytrzymałość na ścieranie, odporność na ciepło, trwałość i dobre właściwości izolacji elektrycznej, dla ceramiki nie ma żadnej alternatywy. Ponieważ jest wyjątkowo twarda, odporna na zużycie, zachowuje stabilny kształt i izoluje. Poza tym charakteryzuje się stosunkowo niskim ciężarem.
Świece zapłonowe irydowe Świece zapłonowe irydowe NGK przedstawiają aktualnie najwyższej jakości rozwiązanie techniczne. Świece te posiadają końcówkę elektrody środkowej ze stopu irydu. Jest ona przyspawana laserowo specjalną metodą. Metal szlachetny iryd jest jednym z najtwardszych metali na świecie. Topi się dopiero od 2450 °C i jest bardzo odporny na erozję iskrową. Zastosowanie irydu powoduje, że okres użytkowania takiej świecy jest przeciętnie dwukrotnie dłuższy w porównaniu ze świecą standardową. Poza tym metal szlachetny pozwala wykonać znacznie cieńszą elektrodę środkową - tylko 0,6 mm. Takie rozwiązanie znacznie zmniejsza zapotrzebowanie na napięcie zapłonu i poprawia rozchodzenie się frontu płomienia w komorze spalania. Iridium IX - alternatywa dla jeszcze większej mocy Te wysoko wydajne świece zapłonowe z elektrodą środkową z metalu szlachetnego - irydu stosowane są przez wielu producentów w wyposażeniu oryginalnym. Opracowano je specjalnie dla najnowszych technologii silników, ale dla starszych modeli stanowią alternatywę dla typu standardowego, aby w pełni wykorzystać rezerwy mocy. Cechy szczególne: Materiał elektrod - iryd ma zbliżoną odporność na erozję iskrową. Iryd umożliwia stosowanie wyjątkowo wąskich elektrod środkowych o średnicy tylko 0,6 mm. Jeśli elektrody środkowe są wąskie, do iskier dostaje się więcej zapalnej mieszanki. Powoduje to niezawodny zapłon i lepsze rozchodzenie się frontu płomienia.
MARKA
MODEL
TYP
ROK PRODUKCJI
CCM
CYL.
ODSTĘP
Podst
Plat
Iryd
OD
DO
HUSABERG
400
2003
400
1
0,6
---
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
450
2003
2008
450
1
0,6
---
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
501
2003
2007
501
1
0,6
---
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
550
2003
550
1
0,6
---
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
650
2003
2007
650
1
0,6
---
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BETA
RR 250 M 4-T
250
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BETA
RR 400 4T (motore KTM)
2009
400
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BETA
RR 450 4T (motore KTM)
450
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BETA
RR 525 4T (motore KTM)
525
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BIMOTA
DB 5S
2010
1078
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BIMOTA
DB 5R
2010
1078
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BIMOTA
Tesi 3D
2010
1078
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BIMOTA
DB 5
2005
2006
1100
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BIMOTA
DB 6
2007
1100
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BIMOTA
DB 6R Delirio
2008
1078
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BMW
F 650 GS
2008
800
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BMW
F 800 GS
2008
800
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BMW
F 800 R (Chris Pfeiffer)
2009
800
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BMW
F 800 R
2009
800
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BMW
F 800 S
2006
800
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BMW
F 800 ST
2006
800
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BUELL
M2 Cyclone
1997
2003
1200
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BUELL
RSS 1200/ RS/ RR
1989
1994
1200
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BUELL
S1 White Lightning
1998
2009
1200
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BUELL
S1 Lightning
1996
1997
1200
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BUELL
S2 Thunderbolt
1995
1996
1200
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BUELL
S3 Thunderbolt
1997
2010
1200
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BUELL
X1 Lightning
1999
2010
1200
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Monster 620 i.e.
2002
2006
620
2
0,7
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Multistrada 620
2005
2007
620
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Monster 695
2006
2007
695
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Monster 696
2007
696
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Monster 796
2010
803
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Hypermotard 796
2009
803
2
0,7
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
GT 1000
2006
2010
992
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
GT 1000 Touring
2006
2010
992
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Sport 1000 S
2006
2010
992
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
1000 DS
2006
1000
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Classic Sport 1000
2006
2009
1000
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
1000 SuperSport
2006
1000
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Monster S2R 1000
2006
2008
1000
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Paul Smart 1000
2006
2006
1000
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Multistrada 1000
2006
1000
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Multistrada 1000 / S / DS
2006
1000
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Hypermotard 1100 EVO
2010
1100
2
0,7
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Hypermotard 1100 EVO S
2010
1100
2
0,7
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Hypermotard 1100 (Twin Spark)
2007
2009
1100
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Hypermotard 1100 S (Twin Spark)
2007
2009
1100
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Monster 1100 EVO
2010
1100
2
0,7
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Monster 1100 (Twin Spark)
2009
2010
1100
2
0,7
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Monster 1100 S (Twin Spark)
2009
2010
1100
2
0,7
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Multistrada 1100
2008
2010
1100
2
0,7
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
DUCATI
Multistrada 1100 S
2008
2010
1100
2
0,7
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
EATV
Evolution 510
510
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
EATV
Energie 992
1000
2
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HARLEY-DAVIDSON
Dyna Wide Glide
2009
1584
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HARLEY-DAVIDSON
FLST Cross Bones
FLSTB
2008
1584
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HARLEY-DAVIDSON
Twin Cam 96 Models
2006
1584
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HARLEY-DAVIDSON
E-Glide Ultra Limited
2010
1690
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HARLEY-DAVIDSON
CVO
2009
1800
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HARLEY-DAVIDSON
CVO-LTRSE
2009
1800
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HARLEY-DAVIDSON
Street Bob
2009
1800
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HARLEY-DAVIDSON
Fat Bob
2009
1800
2
1,0
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FE 400 e
2000
2002
400
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FS 400 c
2000
2002
400
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FS 400 e
2000
2002
400
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FE 450 e
2000
2008
450
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FC 470/6
2000
2002
470
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FX 470 e
2000
2002
470
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FE 501 e
2000
500
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FE 501
2008
501
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FC 550/4
2000
550
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FC 550/6
2000
550
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FE 550 e
2000
550
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FS 550 e
2000
550
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FE 650
2008
650
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FE 650 e
2000
650
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FS 650 c
2000
650
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FS 650 e
2000
650
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FS 650 c
2000
650
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FS 650 e
2000
650
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
HUSABERG
FX 650 e
2000
650
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
250 EXC Racing GS
2003
250
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
250 EXC Racing
2003
250
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
400 EXC Racing
2002
400
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
400 EXC Racing
2003
400
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
400 SX Racing
2002
400
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
LC4-E
2002
400
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
450 EXC Racing GS
2003
450
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
450 EXC Racing
2003
450
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
450 MXC Dessert
2003
450
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
450 MXC GS
2003
450
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
450 SX Racing
2003
450
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
525 XC Desert Racing
2007
2007
510
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
520 EXC Racing
2002
520
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
520 SX Racing
2002
520
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
525 EXC Racing GS
2003
525
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
525 EXC Racing
2003
525
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
525 MXC
2003
525
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
525 MXC Desert Racing
2005
525
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
525 SMR
2005
525
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
525 SX Racing
2003
525
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
560 SMR
2007
565
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
LC 4 Supercopetition Supermoto
2002
620
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
625 SMC
2005
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
625 SXC Hard Enduro
2003
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
625 SXC Super Moto
2002
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
640 Duke
2005
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
640 LC4 SM
2005
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
640 Supermoto Spezial Edition
2003
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
Duke II
2002
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
LC 4 E Supermoto
2002
2002
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
LC4 Prestige Supermoto
2003
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
LC 4 Adventure R
2002
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
LC 4 E
2002
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
LC4-640 Hard Enduro
2003
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
LC4 640 Duke II
2003
625
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
Rallye
2002
2002
650
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
660 SMC
2005
660
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
990 Super Duke
2005
2006
1000
2
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
990 Adventure / S
2006
2009
1000
2
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
990 Duke
2004
2009
1000
2
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
LC8 Adventure 990
2006
2008
1000
2
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BOMBARDIER
330
2002
330
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BOMBARDIER
400 Outlander (ROTAX)
2003
400
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BOMBARDIER
500
2002
500
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BOMBARDIER
650 Quest
2002
2003
650
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
EAT RACING
Evolution 510
510
1
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
EAT RACING
Energia 992
992
2
0,6
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
JOHN DEERE
Trail Buck
500
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
JOHN DEERE
Trail Buck
650
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
KTM
525 XC
2008
525
1
0,8
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
MASAI
A 450
450
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
POLARIS
Predator ES 50
2003
500
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
POLARIS
Predator 500
2005
500
1
0,9
DCPR8E
DCPR8EVX
DCPR8EIX
BMW
HP2 Megamoto 83kW
2007
1200
2
-
DCPR8EKC
---
DCPR8EIX
BMW
R 1200 R Twin Spark
2007
2009
1200
2
-
DCPR8EKC
---
DCPR8EIX
BMW
R 1200 GS Twin Spark
2004
2009
1200
2
-
DCPR8EKC
---
DCPR8EIX
BMW
R 1200 S Twin Spark
2006
1200
2
-
DCPR8EKC
---
DCPR8EIX
BMW
R 1200 RT Twin Spark
2005
2009
1200
2
-
DCPR8EKC
---
DCPR8EIX
BMW
R 1200 ST Twin Spark
2005
2009
1200
2
-
DCPR8EKC
---
DCPR8EIX
BMW
R 1200 GS
2009
2009
1200
2
-
DCPR8EKC
---
DCPR8EIX
Opinie o produkcie (0)
Darmowa dostawa
Duże zakupy? Zamówienia na kwotę powyżej 500 zł wysyłamy
za darmo!
U nas najtaniej!
Znaleźli Państwo produkt z naszej oferty taniej w innym sklepie lub serwisie aukcyjnym? Prosimy o przesłanie linku na adres mailowy Biura Obsługi Klienta - postaramy się przedstawić konkurencyjną ofertę.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.