Motul 7100 4T 15W50 Olej silnikowy 100% syntetyczny 4l
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia specyfikacje producenta, szczególnie BMW, KTM i DUCATI które polecają SAE 15W50 dla niektórych modeli. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Płynną zmianę biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
|
Motul 3000 4T 10W40 Olej silnikowy mineralny 1l
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciw zużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo-powietrznym.
|
Motul 7100 4T 10W50 Olej silnikowy 100% syntetyczny 4l
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM oraz HUSQVARNA którzy wymagają lepkości SAE 10W50 w niektórych modelach. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
|
Motul 300V 4T FL OFF ROAD Olej silnikowy 100% syntetyczny 4l
W 100% syntetyczny motocyklowy olej wyczynowy opracowany dla zespołów fabrycznych. Motul 300V Factory Line wykorzystuje ESTER Core® Technology w celu uzyskania maksymalnej mocy silnika przy zachowaniu maksymalnej trwałości i niezawodności silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Przewyższa wymagania API oraz JASO MA2.
|
Motul 7100 4T 10W50 Olej silnikowy 100% syntetyczny 1l
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM oraz HUSQVARNA którzy wymagają lepkości SAE 10W50 w niektórych modelach. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
|
Motul 300V 4T FL OFF ROAD 5W40 Olej silnikowy 100% syntetyczny 1l
W 100% syntetyczny motocyklowy olej wyczynowy opracowany dla zespołów fabrycznych. Motul 300V Factory Line wykorzystuje ESTER Core® Technology w celu uzyskania maksymalnej mocy silnika przy zachowaniu maksymalnej trwałości i niezawodności silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Przewyższa wymagania API oraz JASO MA2.
|
Motul ATV UTV EXPERT 10W40 Olej silnikowy półsyntetyczny 4l
Olej produkowany w technologii Technosynthese® z udziałem olejów estrowych do sportowych i miejskich quadów wyposażonych w 4- suwowe silniki a także zintegrowane skrzynie biegów, mokre lub suche sprzęgła spełniających normy emisji spalin Euro 2 lub Euro 3 wyposażonych w katalizatory. Zwiększona odporność filmu olejowego. Przystosowany do użycia w pojazdach typy ATV i UTV zarówno do jazdy rekreacyjnej jak i użytkowej. Chroni silnik i skrzynię biegów przed zużyciem.
|
Motul ATV UTV EXPERT 4T 10W40 Olej silnikowy półsyntetyczny 1l
Olej produkowany w technologii Technosynthese® z udziałem olejów estrowych do sportowych i miejskich quadów wyposażonych w 4- suwowe silniki a także zintegrowane skrzynie biegów, mokre lub suche sprzęgła spełniających normy emisji spalin Euro 2 lub Euro 3 wyposażonych w katalizatory. Zwiększona odporność filmu olejowego. Przystosowany do użycia w pojazdach typy ATV i UTV zarówno do jazdy rekreacyjnej jak i użytkowej. Chroni silnik i skrzynię biegów przed zużyciem.
|
Motul 7100 4T 10W30 Olej silnikowy 100% syntetyczny 4l
W 100% syntetyczny olej o specjalnie niskiej klasie lepkości zalecanej do najnowszych silników Hondy i Yamahy spełniających wymagania Euro2 i Euro3 wyposażonych w katalizatory. W pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
|
Motul 7100 4T 10W60 Olej silnikowy 100% syntetyczny 4l
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Klasa lepkości 10W60 jest wymagana przez KTM, APRILIA, HUSQVARNA, MOTO GUZZI, MV AGUSTA a także przez niektórych innych producentów motocykli.
|
Motul 3000 4T 10W40 Olej silnikowy mineralny 4l
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciw zużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo-powietrznym.
|
Motul 300V 4T Factory Line 15W50 Olej silnikowy 100% syntetyczny 4l
W 100% syntetyczny motocyklowy olej wyczynowy opracowany dla zespołów fabrycznych. 300V Factory Line wykorzystuje ESTER Core® Technology w celu uzyskania maksymalnej mocy silnika przy zachowaniu maksymalnej trwałości i niezawodności silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Przewyższa wymagania API oraz JASO MA2
|
Motul RACING RBF 660 Factory Line płyn hamulcowy 100% syntetyczny 0,5l
Całkowicie syntetyczny płyn hamulcowy MOTUL RBF 660 został zaprojektowany do każdego rodzaju hamulców hydraulicznych i sprzęgieł, które wymagają niesilikonowych płynów syntetycznych. Jego skład opracowano, by wytrzymywał wysokie temperatury w trakcie wyścigów. Spełnia standardy FMVSS116 DOT 4, SAE J 1703, przewyższa DOT 5.1 i DOT 3, z wyjątkiem lepkości w temperaturze - 40 °C. W celach zachowania bezpieczeństwa nie powinno się płynu MOTUL RBF 660 mieszać z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższych właściwościach, jak również z produktami na bazie silikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM).
|
Motul TRH 97 Olej do przekładni ATV z mokrym hamulcem 5l
Mineralny, specjalistyczny olej przekładniowy do tylnych mostów w pojazdach klasy ATV, korzystających z mokrego hamulca. Dzięki zastosowaniu specjalnych pakietów dodatków, olej ten zastępuje z dużym sukcesem oleje z pierwszego zalania. Odporny na ekstremalne warunki pracy, a w szczególności na wysokie temperatury i zmienne obciążenie. Zawiera szereg modyfikatorów tarcia (niezbędne dla mokrych hamulców).
|
|
|
|
|
Motul 7100 4T 10W40 Olej silnikowy 100% syntetyczny 4l
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Doskonałe własności przeciw zużyciowe i odporność na ścinanie - doskonała ochrona przekładni i wysoka trwałość. Przewyższa wymagania JASO MA2 - doskonałe przenoszenie momentu przez mokre sprzęgła i doskonałe załączanie i rozłączanie sprzęgła, przyspieszanie i prędkość maksymalna. Łatwa i szybka zmiana biegów.
|
Motul 7100 4T 10W40 Olej silnikowy 100% syntetyczny 1l
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Doskonałe własności przeciw zużyciowe i odporność na ścinanie - doskonała ochrona przekładni i wysoka trwałość. Przewyższa wymagania JASO MA2 - doskonałe przenoszenie momentu przez mokre sprzęgła i doskonałe załączanie i rozłączanie sprzęgła, przyspieszanie i prędkość maksymalna. Łatwa i szybka zmiana biegów.
|