Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Olej do amortyzatorów Motul Fork Oil Expert 20W. Półsyntetyczny olej do wszystkich typów teleskopów. Zawiera dodatki zmniejszające tarcie. Zachowuje właściwości w szerokim zakresie temperatur. Oleje Motul Fork Oil Expert o różnych klasach lepkości mogą być mieszane.
Półsyntetyczny olej do wszystkich typów teleskopów. Zawiera dodatki zmniejszające tarcie, zabezpiecza uszczelki. Zachowuje właściwości w szerokim zakresie temperatur. Oleje Motul Fork Oil Expert o różnych klasach lepkości mogą być mieszane.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciw zużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo-powietrznym.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciw zużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo-powietrznym.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej wyczynowy opracowany dla zespołów fabrycznych. Motul 300V Factory Line wykorzystuje ESTER Core® Technology w celu uzyskania maksymalnej mocy silnika przy zachowaniu maksymalnej trwałości i niezawodności silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Przewyższa wymagania API oraz JASO MA2.
Technosynthese® to olej do 4-suwowych silników zaburtowych lub rufowych wymagających smarów NMMA FC-W. Lepkość HTHS zapewnia lepszą odporność filmu olejowego w wysokich temperaturach i pochłania rozcieńczenia paliwa produkowanego przy dłuższym postoju. Gwarantuje doskonała odporność na ścinanie w celu utrzymania działania smarnego w wysokiej temperaturze. Wybitne właściwości antykorozyjne pozwalają uniknąć korozji wywołanej wodą morską lub solą. Klasa jakościowa SAE 40 zapewnia utrzymanie właściwości smarnych w ciężkich warunkach temperaturowych, a nawet po zanieczyszczeniu wodą morską.
Olej półsyntetyczny na bazie estrów zapewnia prawidłową ochronę i przedłużą żywotność przekładni. Olej tworzy warstwę ochronną odporną na działanie wysokich temperatur. Stopień 10W gwarantuje lepszą ochronę silnika podczas uruchamiania w niskich temperaturach. Stopień 50 chroni silnik przy wysokich temperaturach. Niska zawartość fosforu i siarki wpływa na efektywne działanie katalizatora. Spełnia wymagania JASO MA2 dotyczące optymalnej pracy sprzęgła.
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Doskonałe własności przeciw zużyciowe i odporność na ścinanie - doskonała ochrona przekładni i wysoka trwałość. Przewyższa wymagania JASO MA2 - doskonałe przenoszenie momentu przez mokre sprzęgła i doskonałe załączanie i rozłączanie sprzęgła, przyspieszanie i prędkość maksymalna. Łatwa i szybka zmiana biegów.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM oraz HUSQVARNA którzy wymagają lepkości SAE 10W50 w niektórych modelach. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej do silników 2-suwowych ESTER CORE® Technology. Specjalnie opracowany dla teamów fabrycznych. Oleje 800 Factory Line wykorzystują ESTER CORE® Technology w celu osiągnięcia maksymalnej mocy silnika bez utraty trwałości i groźby zużycia silnika. Dzięki wyselekcjonowanym olejom estrowym oraz innym syntetycznym olejom bazowym połączonym z innowacyjnymi dodatkami olejowymi MOTUL stworzył wyjątkową propozycję dla najbardziej wymagających silników. Przeznaczony wyłącznie do sporządzania mieszanki paliwowej!
Płyn hydrauliczny do wszystkich typów amortyzatorów teleskopowych. Wysokiej jakości olej do teleskopów standardowych, zawiera dodatki zmniejszające tarcie, zabezpiecza uszczelki.
Półsyntetyczny olej do wszystkich typów teleskopów. Zawiera dodatki zmniejszające tarcie. Zachowuje właściwości w szerokim zakresie temperatur. Oleje Motul Fork Oil Expert o różnych klasach lepkości mogą być mieszane.
Technosynthese® to olej do 4-suwowych silników stacjonarnych. Utworzony z materiałów syntetycznych dających wyjątkową odporność na wysokie temperatury, łatwiejszy przepływ w niskich temperaturach i dłuższą żywotność smaru. Chroni przed korozją wywołaną wilgocią i solą, neutralizuje pozostałości spalania kwasów z paliwa, zwiększa żywotność silnika. Nie tworzy emulsji z wodą. Przy niskiej temperaturze 10W znacznie poprawia ochronę przed zużyciem podczas rozruchu i zmniejsza zużycia paliwa, przy częstym odpalaniu.
Całkowicie syntetyczny płyn hamulcowy MOTUL RBF 660 został zaprojektowany do każdego rodzaju hamulców hydraulicznych i sprzęgieł, które wymagają niesilikonowych płynów syntetycznych. Jego skład opracowano, by wytrzymywał wysokie temperatury w trakcie wyścigów. Spełnia standardy FMVSS116 DOT 4, SAE J 1703, przewyższa DOT 5.1 i DOT 3, z wyjątkiem lepkości w temperaturze - 40 °C. W celach zachowania bezpieczeństwa nie powinno się płynu MOTUL RBF 660 mieszać z poliglikolowymi płynami hamulcowymi o niższych właściwościach, jak również z produktami na bazie silikonu (DOT 5) lub produktami mineralnymi (LHM).
Grupa EBC Brakes której prezesem do chwili obecnej jest Andy Freeman, zostala zalozona w 1978 roku. Od poczatku swojej dzialalnosci, firma EBC byla pionierem w produkcji klocków i tarcz mulcowych do motocykli. W drugiej polowie lat 80-tych, grupa ta ...
Grupa EBC Brakes której prezesem do chwili obecnej jest Andy Freeman, zostala zalozona w 1978 roku. Od poczatku swojej dzialalnosci, firma EBC byla pionierem w produkcji klocków i tarcz mulcowych do motocykli. W drugiej polowie lat 80-tych, grupa ta ...
Grupa EBC Brakes której prezesem do chwili obecnej jest Andy Freeman, zostala zalozona w 1978 roku. Od poczatku swojej dzialalnosci, firma EBC byla pionierem w produkcji klocków i tarcz mulcowych do motocykli. W drugiej polowie lat 80-tych, grupa ta ...
Grupa EBC Brakes której prezesem do chwili obecnej jest Andy Freeman, zostala zalozona w 1978 roku. Od poczatku swojej dzialalnosci, firma EBC byla pionierem w produkcji klocków i tarcz mulcowych do motocykli. W drugiej polowie lat 80-tych, grupa ta ...
Grupa EBC Brakes której prezesem do chwili obecnej jest Andy Freeman, zostala zalozona w 1978 roku. Od poczatku swojej dzialalnosci, firma EBC byla pionierem w produkcji klocków i tarcz mulcowych do motocykli. W drugiej polowie lat 80-tych, grupa ta ...
Duże zakupy? Zamówienia na kwotę powyżej 500 zł wysyłamy
za darmo!
U nas najtaniej!
Znaleźli Państwo produkt z naszej oferty taniej w innym sklepie lub serwisie aukcyjnym? Prosimy o przesłanie linku na adres mailowy Biura Obsługi Klienta - postaramy się przedstawić konkurencyjną ofertę.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.