Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej wyczynowy opracowany dla zespołów fabrycznych. 300V Factory Line wykorzystuje ESTER Core® Technology w celu uzyskania maksymalnej mocy silnika przy zachowaniu maksymalnej trwałości i niezawodności silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Przewyższa wymagania API oraz JASO MA2
W 100% syntetyczny motocyklowy olej wyczynowy opracowany dla zespołów fabrycznych. Motul 300V Factory Line wykorzystuje ESTER Core® Technology w celu uzyskania maksymalnej mocy silnika przy zachowaniu maksymalnej trwałości i niezawodności silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Przewyższa wymagania API oraz JASO MA2.
Olej do amortyzatorów Motul Fork Oil Expert 20W. Półsyntetyczny olej do wszystkich typów teleskopów. Zawiera dodatki zmniejszające tarcie. Zachowuje właściwości w szerokim zakresie temperatur. Oleje Motul Fork Oil Expert o różnych klasach lepkości mogą być mieszane.
Półsyntetyczny olej do wszystkich typów teleskopów. Zawiera dodatki zmniejszające tarcie, zabezpiecza uszczelki. Zachowuje właściwości w szerokim zakresie temperatur. Oleje Motul Fork Oil Expert o różnych klasach lepkości mogą być mieszane.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciw zużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo-powietrznym.
Mineralny olej wzbogacony o dodatki przeciw zużyciowe typu EP w celu podniesienia trwałości przekładni. Wysokie własności smarne podnoszą trwałość silnika. Wysoka zawartość detergentów i dyspersantów w celu zapewnienia czystości silnika. Kompatybilny z katalizatorami. Dzięki niecodziennej klasie lepkości odporny na rozcieńczenie oleju benzyną, zmniejsza zużycie oleju silnikowego i umożliwia płynną zmianę biegów. Szczególnie zalecany do starszej konstrukcji silników o dużej średnicy cylindra, singli, V-twin i silników o układzie chłodzenia olejowo-powietrznym.
W 100% syntetyczny motocyklowy olej wyczynowy opracowany dla zespołów fabrycznych. Motul 300V Factory Line wykorzystuje ESTER Core® Technology w celu uzyskania maksymalnej mocy silnika przy zachowaniu maksymalnej trwałości i niezawodności silnika, sprzęgła i skrzyni biegów. Przewyższa wymagania API oraz JASO MA2.
Technosynthese® to olej do 4-suwowych silników zaburtowych lub rufowych wymagających smarów NMMA FC-W. Lepkość HTHS zapewnia lepszą odporność filmu olejowego w wysokich temperaturach i pochłania rozcieńczenia paliwa produkowanego przy dłuższym postoju. Gwarantuje doskonała odporność na ścinanie w celu utrzymania działania smarnego w wysokiej temperaturze. Wybitne właściwości antykorozyjne pozwalają uniknąć korozji wywołanej wodą morską lub solą. Klasa jakościowa SAE 40 zapewnia utrzymanie właściwości smarnych w ciężkich warunkach temperaturowych, a nawet po zanieczyszczeniu wodą morską.
Olej półsyntetyczny na bazie estrów zapewnia prawidłową ochronę i przedłużą żywotność przekładni. Olej tworzy warstwę ochronną odporną na działanie wysokich temperatur. Stopień 10W gwarantuje lepszą ochronę silnika podczas uruchamiania w niskich temperaturach. Stopień 50 chroni silnik przy wysokich temperaturach. Niska zawartość fosforu i siarki wpływa na efektywne działanie katalizatora. Spełnia wymagania JASO MA2 dotyczące optymalnej pracy sprzęgła.
W 100% syntetyczny olej o specjalnie niskiej klasie lepkości zalecanej do najnowszych silników Hondy i Yamahy spełniających wymagania Euro2 i Euro3 wyposażonych w katalizatory. W pełni kompatybilny z mokrymi sprzęgłami.
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Doskonałe własności przeciw zużyciowe i odporność na ścinanie - doskonała ochrona przekładni i wysoka trwałość. Przewyższa wymagania JASO MA2 - doskonałe przenoszenie momentu przez mokre sprzęgła i doskonałe załączanie i rozłączanie sprzęgła, przyspieszanie i prędkość maksymalna. Łatwa i szybka zmiana biegów.
W 100% syntetyczny olej wykonany z estrowych olejów bazowych. Dzięki swojej klasie lepkości zalecany przez większość producentów motocykli na całym świecie. Doskonałe własności przeciw zużyciowe i odporność na ścinanie - doskonała ochrona przekładni i wysoka trwałość. Przewyższa wymagania JASO MA2 - doskonałe przenoszenie momentu przez mokre sprzęgła i doskonałe załączanie i rozłączanie sprzęgła, przyspieszanie i prędkość maksymalna. Łatwa i szybka zmiana biegów.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM oraz HUSQVARNA którzy wymagają lepkości SAE 10W50 w niektórych modelach. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
W 100% syntetyczny olej – Ester Technology – Spełnia wymagania producentów motocykli a w szczególności KTM oraz HUSQVARNA którzy wymagają lepkości SAE 10W50 w niektórych modelach. Doskonała odporność na ścinanie gwarantuje ochronę silnika i skrzyni biegów. Łagodna zmiana biegów. Spełnia wymagania JASO MA2 - doskonała praca mokrego sprzęgła. Odpowiedni do motocykli z katalizatorami.
Duże zakupy? Zamówienia na kwotę powyżej 500 zł wysyłamy
za darmo!
U nas najtaniej!
Znaleźli Państwo produkt z naszej oferty taniej w innym sklepie lub serwisie aukcyjnym? Prosimy o przesłanie linku na adres mailowy Biura Obsługi Klienta - postaramy się przedstawić konkurencyjną ofertę.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.